Funky

chozan. Nu är jag återigen tillbaka i Såå. Så vad har jag gjort?
För ett tag sedan, vem fan vet när det var?, så åkte jag till Norge för att fiska å låta norskarna njuta av min närvaro. Det blev förbannat mycket fiske med onödigt lite fisk. Det var iaf jag och Tobbe som spenderade minst 25 timmar av dygnet att fiska. Men vissa dagar fick vi inte en fiskjävel. Men efter några dagar fick tobbe en fiskmås och han och jag fick massa makrillar.

Sen åkte jag hem för att 2 timmar senare åka till östersund. Sedan var det yran. Det var roligt men jag gick tyvärr aldrig in på området. Hade inga pengar att betala biljetten med och automaterna jag skulle ta ut pengar från var trasiga och tomma på pengar. istället stod vi utanför, träffade folk å lyssnade på Lady kass. Sedan bar det av hemåt för pizzasvull. Sen stannade jag i stan någon dag. Kom hem idag.

Nu vet jag inte vad som händer. Men ska ut å springa innan kvällen drar igång!
Peace

Kommentarer
Postat av: Simon

som sagt du vet ju inte va du pratar om Gaga va ju grym! :D

2009-08-04 @ 22:44:09
Postat av: tess

jag undrar om du kommer ihåg att du träffade mig på yran? hah. och ja, lady "haha" söööög !

2009-08-05 @ 22:59:22
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0