Greetings

Sjuk sjuk sjuk. Idag igen. Petter och jag vandrade till Forsaskalstjärn å fiskade, eldade, tältade å tog en överdos av mulchta. Mys var det och måste göras igen. Dock så fick jag sova i en vattenpöl vi hade inne i tältet, så nu har jag feber. Mindre mys!

Idag var jag i stan. Jag handlade ett par byxor att fiska å vandra i och en till flanellskjorta. Så jag planerade att fiska med Tobbe, men eftersom jag fick feber vet jag inte vad som händer imorn. Det får morgondagen avgöra.



No summer's high, no warm July,
No harvest moon to light one tender August night,
No autumn breeze, no falling leaves,
Not even time for birds to fly to southern skies.

No Libra sun, no Hallowe'en,
No giving thanks for all the Christmas joy you bring,
But what it is, tho' old, so new,
To fill your heart like no three words could ever do.


I Just called to say I love you! ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Du & jag, föralltid <3

2009-08-18 @ 12:10:18
URL: http://moatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0