Magen kollad

Nu har jag varit på hälsocentralen och kollat magen. Fick ta massa blodprover i armarna och fick dessutom stoppa upp nått jävla plaströr i stjärten som dom blåste luft med. Mindre najs.
Jag får iaf svar om en vecka vad det kan tänkas vara för sjuka. Hoppas jag har nån farlig sjukdom så jag får massa godis för alla tycker så synd om mig! ;) Då kanske jag får nya snowboardbindningar och slipper köpa dom själv! :D
Om jag lever så länge vill säga..

Snart åker jag iväg på rekryteringsdag i stationshuset.
Väntar på Issa nu som ska med.
Sen puttrar jag in till stan i bil. Ska ta med min TV jag har på rummet och min nya blu-rayspelare ♥

Martin Gaye - Sexual Healing (12-inch version)


Igår kollade jag för första gången på Transformers (1an). Älskar filmen. Kan inte säga annat. Älskar dessutom skådespelarna i den. Alla filmer med Shia LaBeouf brukar vara sköna.




Click clack and it's over you dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0