Halkbana som sagt

Igår var jag som sagt på halkbanan vilket var sjukt roligt. Jag fick åka/köra med nån snubbe som hetter Rasmus. En skön kille och vi hade definitivt roligast av alla som var där.  :) Efter halkbanan åkte jag hem med bussen, fick dock kliva av i Järpen där pappa kom med bilen, så övningskörde jag lite innan vi fortsatte hem. Kvällen var ganska händelselös och jag var/är sliten som..nått jävligt slitet. Idag har jag haft körlektion, pluggat lite körkort och tagit en tur upp på Sååberget för att sedan åka ner med snowboard i puder. phedt niaz. Dock är det förjävla kallt ute! -26 grader just nu.

Har kollat på The Hangover också. Jag tyckte det var en ganska störd med riktigt rolig film. Absolut värd att se! vad som händer ikväll får vi se senare. Nu ska jag döscha. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0