Nysynkroniserad iPhone. Skönt!

Senaste tiden har jag åkt snowboard och försökt plugga körkort. Det med snowboarden har jag laft mycket energi på, dock inte lika mycket på körkortet. Tyvärr. Men det ska nog gå bra det med. Om mindre än 2 timmar fyller jag 18 vilket kommer bli skööönt. Efterlängtat.
Ikväll kommer Martin och Simon hit och Tobbe å Issa är hemma så det blir nog treffligt. Just för stunden sitter jag och lyssnar på Thin Lizzy och fick ett sms av Linn Mosten. Vilken jävla tönt!

Nu ska jag spela lite mer munspel. fifan så sköjj det är!


Kommentarer
Postat av: BusmissarN

Du kan va en tönt!

2009-12-30 @ 17:59:28
Postat av: k

Älskar do mig?

2010-01-12 @ 21:03:13
Postat av: hemliZz

du är så himla snygg assoo <333

2010-01-20 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0