Såååå gött


Vaknade runt 10 imorse och var sjukt sugen på att åka bräda så snackade med Issa och Tobbe. Käkade frukost och ringde Martin. Strax efter elva åkte vi till Tegefjäll och smörade omkring i lite lössnö. Det var underbart tills jag gjorde illa mitt äckliga ben jag bröt förut. Så nu sitter jag och stinker Tiger Balsam och kan inte gå utan att halvt dö. Men men sånt händer. Vi var iaf iväg till Max och käkade, riktigt gott! Dock köpte Tobbe en Big Hot i tron om att det var dubbel 90grammare som det ser ut som. Det var bara en dubbel 45grammare. Jävla sniket! Efter det drog vi till Åre Skidsport och gluttade på saker som vore kul att köpa. Till exempel ny jacka och nya bindningar. Hittade en Airblaster-jacka och Infidel-bindningar. Måste ha! Fick ju lön idag så det ska jag nog ha råd med! ;)

Vad som händer ikväll vet jag inte än men kanske smeta iväg till någon och kolla på film. Bara chilla ikväll helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: ells

Snygg bild! :)

2009-12-22 @ 15:18:12
URL: http://desideriaa.wordpress.com
Postat av: Tobbe

Fy fan va less jag vart över den där burgaren! men men.. sjukt kul att åka däremot :)

2009-12-22 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0