Tillbaka i skiten

Nu var det förbannat många sekunder sedan jag la upp ett inlägg här senast. Jag har verkligen inte haft ork att skriva något även fast det tar ungefär 2 minuter att blogga. Då kanske ni förstår min enorma lathet.

På senaste tiden har det väl hänt en hel del men jag kommer tyvärr inte riktigt ihåg vad. Backarna har iaf öppnat så nu börjar snowboardåkningen komma igång. Jag har varit i skolan och haft riktigt riktigt kul. Nejdå det har jag verkligen inte. SKolan tar livet av mig just nu. Men jag orkar inte försöka minnas mer vad som hänt förutom att jag var i Mattmar i helgen på ett gryyyymt rail/box jam. Det var korvgrillning, musik, skönt folk å en massa railning. Vill ni se mer bilder finns det på Love Wicked's blogg.



F       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0