Just another day

Knega å knega. Det är ett jävla skitigt sätt att tjäna pengar, men det ska väl göras. I guess. Varför kan man inte bara få pengar av att inte göra något? Tror jag måste starta en sådan fond. Typ "Fattiglappsfonden". Aja, work sucks, empty pocket sucks more. Jag och Dan var och installerade luftpumpar i något kristet jävla missionshus i Hålland (no offence).
 Men vad är det egentligen med dessa troende jävlar? Varför tro på en gud? Snacka om svaga personer som söker tröst hos någon pervers gammal gubbe som kallar sig präst och bokstavligt talat suger pengar ur folk. Inse att gud inte finns. Jesus har aldrig funnits. Ett liv efter döden är bara bullcrap. Open your eyes! Om ni fortfarande tror på gud så kan ni kolla Part 1 ur filmen Zeitgeist.

 Hur som haver så var snubben som beställde jobbet en jävla pratkvarn! Fy satan så mycket han pratade om allt och inget.
Varmt var det idag också. Trött var bara förnamnet och illamående var jag dessutom. Pissig dag. Men det är väl dagar som denna som gör att andra dagar känns så jävla bra.

Ikväller blir det till att äta tårta och sova. Sen om jag ska jobba imorgon vet jag inte för jag behöver inte om jag inte vill. Men det är ju förlorad inkomst. Får se vad som händer! Antagligen så gör jag ett inlägg till ikväll så får vi se om jag bestämt mig då. Men nu börjar jag fundera på om jag ska se på film och äta tårta. Eller south park och tårta.

Nu ropade syrran att det är dags för käfe å towrta. Moms!
Vi ses ikväll fans

Kommentarer
Postat av: Eveslyna

höhöhö! jag läste din blogg :D

2009-07-02 @ 20:42:10
Postat av: moa

Hmm..

2009-07-03 @ 00:27:33
URL: http://moatoresson.blogg.se/
Postat av: tess

jag vill va medlem i din fond ! :) men jag tror att man typ kallar det stiftelse.

2009-07-03 @ 20:32:13
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0