Santa Claus, do you ever come to the ghetto?

Tjenis p***s. Igår kom jag hem från Östersund igen. Jag gick och letade lite olika saker. Framförallt skor, men vet ni vad? Östersund SUGER när det gäller skor. Helt åt helvete är det. Så jag hittade, som ni kanske listat ut, inga skor jag ville ha. Däremot hittade jag en fresig tröja och ett par shorts. Big Love.
På Willys hade dom vattenmelon för 4 kr/kg så jag åt sammanlagt ungefär 6 kg vattenmelon. Gott vare!




Nu är jag som sagt hemma och har otroligt roligt. Hm..
Igår kväll roade jag mig med att kolla på film. Det blev först Garden State och sedan Eagle Eye.

Garden state var väl inte så superrolig. Det var tydligen en komedi, men jag tror jag skrattade 2 gånger bara. Dock fungerade den väl bra som "tjejfilm".
Den får 2,5 av 5 Zach Braff





Eagle Eye har jag sett förut. Första gången jag såg den förväntade jag mig en helt annan genre så jag tyckte den var värdelös. Men igår gav jag den en ny chans och såg den utan några förväntningar. Då var den mycket bättre.
Den får 3 av 5 Shia LaBeouf




Nu blir det nog till att städa rummet. Ma råkes!


?melborp ttid rä daV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0