Fortfarande sjuk

Idag har jag legat i sängen med datorn och lekt på facebook mest. Lite Spotify och youtube också. Men jag har också hjälp Moa med ett skolarbete. Varför kan man ju undra. Lite att göra? Hoppas det uppskattas.

Jag hatar min iPhone! Nu, sedan jag installerade om iTunes, så kan jag inte lägga till eller ta bort musik från den om jag inte raderar och synkroniserar med det nya iTunes-biblioteket. SUUUGER! Men snart är det dags för iPhone 3.0 så då får jag väl ta tag i saken och lägga in musik m.m på nytt.

På tal om musik så behöver jag fylla på min spellista på Spotify med bra artister. Länk till min Spotify-spellista finns i tidigare inlägg men kommer inom kort att finnas ute till höger, under "länkar", på bloggen också. Hoppas ni hjälper mig med bra artister att lägga till! Gamla som nya.
Jag hoppas förresten att ni, Seery och Lik, samlar lite poäng på MTP fortfarande! Or else..

Om jag inte är för sjuk imorgon eftermiddag så bär det av till Norge med Simp för att fånga storfisk (som vi alltid fångar. Aldrig någon fisk under 34 kg). Vore roligt om vi kunde åka till Austrått och få en guidad visning också.

Bilden är från när Martin och jag var vid Austrått för ett tag sedan.


Kommentarer
Postat av: Bonden

fisk och fisk... räknas inte valar till däggdjur?

2009-06-17 @ 16:36:27
Postat av: moa

Men din tröga jävel :p Undra hur många gånger jag sagt tack nu? Haha aja, tack iaf <3

2009-06-17 @ 17:47:39
URL: http://moatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0