Freestreet


www.freestreet.se/Granis

Gå in på den där länken och registrera er. Phett med bra!
Passa på att skaffa poäng nu under juni månad så har ni chansen att få 1000 kr istället för 500! :)

Idag har jag enbart legat i sängen HELA dagen. Kommer så göra resten av dagen också. Trodde jag skulle kolla på någon film men är alldeles för trött för det. Jag får nog nöja mig med facebook ;D

Ni kan även passa på att kolla in min spellista på Spotify ;)
Granis spellista
Den fylls ständigt på med både bra och mindre bra musik. Kom gärna med tips på vilka låtar jag borde lägga till!

Kom att tänka på bilder som Simon och jag tog för ett bra tag sedan. Det är väldigt fina bilder som säljes till en nätt summa utskrivna på ett A4. Intresserade att köpa? Hör isåfall av er till Sååklart AB och ta kontakt med antingen Filip "Granis" Granström eller Simon "Bonden" Blomé för att diskutera pris.

Här har ni smakprov på våra fabulösa bilder:

     

Kommentarer
Postat av: Bonden

Otroligt fina bilder!

2009-06-16 @ 21:43:10
Postat av: SEERY

Finfin spellista du (på sina ställen), särskilt fint med lite julmusik så här till midsommar :D



2009-06-17 @ 00:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0