Generation Celebration

Idag har det inte hänt ett skit. Regnigt, blåsigt, förjävligt. Började dagen med att inse att jag inte orkar göra någonting. Sen dess har jag suttit å lekt lite med bloggen å facebook. Spelen på facebook är faktiskt ganska roliga, trots att det suger att man måste starta om spelen från scratch när man har spelat en gång. men men.

När jag slösat bort tillräckligt många timmar på att inte göra nått så kom Jacob till min räddning för att spela bomberbox med mig! Nice! Det var kul förutom att det inte fanns något motstånd från hans håll.


Ikväll händer det nog inget, som vanligt. Men det är väl lika bra för då kanske, kanske, kanske jag kan lägga mig lite tidigare så jag är pigg på jobbet imorn.

Norge vid vårt hus

Over and out

Kommentarer
Postat av: Moa

Dagis var väl å ta i? ;) Nerå. Puss på dig med, elaking!<3

2009-06-14 @ 21:58:09
URL: http://moatoresson.blogg.se/
Postat av: Kalle Sigurdson

Generation Celebration? Som i Detektivbyråns låt? 'Cos that's what I'm all about!

2009-06-14 @ 22:21:43
URL: http://www.kallesklotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0