GrillNchill

Dålig uppdatering av bloggen. Men här kommer en sammanfattning av mina dagar:

Jag har jobbat hela veckan tills halva fredagen då jag fick ledig tack vare mina otroliga färdigheter när det gäller minigrävare! När jag hade slutat jobbade jag klart med båten och sjösatte den för att till min besvikelse (men inte så stora förvåning) upptäcka att den läckte. Upp med båten igen och täta! Ner med båten igen... Den kvällen testade jag och simon lite wakeboard innan wakeboarden gick sönder. Toppen!
Sen när kvällen kom så insåg jag att den här sommaren suger jämfört med andra somrar. Kvällarna var alltid roliga och man hade inte tid att göra allt man ville på kvällarna, nu vet man inte vad man ska göra. Så Simon och jag ställde oss och spelade Boule å lekte med min fina GB-gubbe. Roligt i ungefär 10 minuter. :)



Dagen idag har varit en bra dag. Även fast jag hade 1 miljon + - 3 myggbett. Pappa hade redan klivit upp när jag vaknade för att göra ett försök att laga wakeboarden. Det lyckades inte så vi tog silvertejpen! ;)
Lite senare på dagen kom John och Petter förbi. Då åkte vi över till sandstranden och spelade boule, som dom panchisar vi är! ;) Efter det åkte vi och handlade marshmallows, korv, dricka m.m. Simon kom till båthuset, sen åkte vi med båten över till sandstranden igen. Grillade lite, svor över alla flygfän sombet ihjäl oss och sen åkte vi lite wakeboard. Det gick riktigt bra både för John och petter.



puss

Kommentarer
Postat av: Moa

Shit, håret blev ju toppen! Saknar dig, lite mer nu än förut. Om det nu går överhuvudtaget. Puss på dig snygging <3

2009-06-28 @ 01:14:05
URL: http://moatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0