Hej hej på dig min broder

Idag har livet äntligen fått en mening; Att läsa Filip "Granis" Granströms fabulösa blogg.
Här kommer jag antagligen inte skriva någonting av större värde dåligt och ändå kommer det här bli världens bästa blogg. Varför undrar ni då? Jo, för det är Granis som skriver.

Idag har jag vaknat och insett att mitt sommarlov suger än så länge. Men det ska bli ändring på det ;)
På måndag börjar jag jobba, vet dock inte med vad just nu. På tisdag ska jag köra minigrävare tydligen. Kan bli intressant.
Senare idag ska jag nog fixa lite med min älskade båt så jag får åka wakeboard någon gång. Ha en bra dag så skriver jag senare.



Kommentarer
Postat av: Mooaa

Riktigt gött att du skaffat blogg juu :)<3

2009-06-14 @ 17:59:40
URL: http://moatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0