Ingen fisk mycket smisk

Det blev tyvärr inget fiske ikväll som var tänkt. Istället gick jag och pappa ut för att fixa lite på båten. Vi lyckades (läs pappa) få till lanternorna så dom lyser som dom ska nu. Imorn ska jag nog måla båtfan lite. Nu längtar jag som fan tills båten är klar! Ska köpa någon rolig sak att dra bakom båten (någon sorts tube, banan eller liknande) så vi kan ha någon rolig kväll med lek och grillning nere vid vattnet. Jag tar emot anmälningar redan nu! ;)

Ska sova så jag orkar jobba imorgon utan att somna som jag nästan gjorde vid ratten idag.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Jag är på! Fast bara om jag slipper vara i vattnet:D

2009-06-24 @ 18:47:59
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0