Kanadensare

Jobb jobb jobb.
Idag har jag jobbat igen. Grävt lite med grävaren, åkt bil å grävt med spade. Riktigt skönt var det i solen! Nu är jag bränd ;)
Jag känner hur kosingen trillar in!

Ikväll så var jag och simon ute å paddlade Kanadensare å fiskade. Det var lite svårt att hålla balansen när man skulle fiska men det gick tydligen bra. Ingen fisk blev det tyvärr. Men det var sjukt fint på sjön med alla fiskar som hoppade, solnedgången, dimma m.m.

Båten är snart klart. Beräknad att vara klar i helgen. Fyfan vad roligt det ska bli! Om det är någon som har något roligt att dra efter båten å åka på så kom förbi med den så leker vi :)

Pussicat

Kommentarer
Postat av: Moa

Sötfisk ju :) <3

2009-06-25 @ 00:57:38
URL: http://moatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0