Long day

Fyfan så segt dagen har gått. Det har nog mest berott på att jag inte gjort ett skit på jobbet. Bara dött i den satans värmen och de jävla knotten som åt mig levande! Jag var iaf i Vålådalen och skulle meka till nått vattensystem. Tror jag. Det blev mest prat i telefon eftersom jag inte hade något annat att göra. Lite bilåkande blev det också. Fast det var iofs skönt med tanke på att jag var äckligt trött! JAg skulle gissa på att det var 340 grader varmt idag. I skuggan. Men på eftermiddagen hade vi turen att få en jävla blåst som fick knotten att försvinna och som kylde ner hjärnan lite. Regn kom det också vilket jag tackar för. Värme är bra, men ska då vara i måttlig mängd!

Nu kollar jag på allas favorit-serie: South Park. Vilka jävla genier som har skapat det! Tack Mike & Trent. Kollade nyss på avsnittet om Michael Jackson. Tyckte det passade bra (:


Snart dags att sova, men innan det ska jag se ett till SP-avsnitt, Mkey?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0