Minigolf, fiske, jobb

Igår var den slappaste dagen hittills på sommarlovet. Hade verkligen INGEN ork till att göra något. Jag tror inte vi som bor här uppe är gjorda för sån här värme. När det blir kallt blir jag pigg! Simon kom förbi och vi satt bara å pratade. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå till Årevidden för att spela minigolf. Där var banorna så oskötta att vi fick spela gratis för att testa om det gick att spela. Visst gick det att spela, men ogräs var det lite här och där. Vi spelade en runda innan vi gick hem igen. Då var min dag slut.



Idag har jag jobbat vilket var lika slappt som igår. Bara åkte bil fram och tillbaka. Bland annat till Kall och Vålådalen. Imorn blir det nog slitigare!
Ikväll var Bonden och jag ute och fiskade med min älskade båt. Mycket vak, men ingen fisk. Jävla skit. Simon hade ett napp, men mycket mer var det inte.


Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Fortfarade sur för att du inte sa att du var i Kall:(

2009-06-30 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0