Ultimate illness

Hej käre dagbok. Idag har min dag varit roligt förutom att jag är sjuk. Fick en jävla dundersläng av feber och ont i halsen. Huvudet sprängs halsen har svalt taggtråd. Tjohej så det går mellan pattar och lår.

Dagen började med att Dan och jag demonterade ett badrum där vi hittade tre porrtidningar. Säljes till högst bjudande!
Därefter for vi till Ånn för att montera golvbrunnar å annat skit. Pissigt väder bjöds det på, bland annat hagel. När vi åkte hem därifrån fick jag sluta tidigt för att bota min sjukdom. Så nu blir det hopp i säng! Kanske myser ner mig till ett avsnitt Hem till Midgård.


Kommentarer
Postat av: moa

Det var väldigt onödigt att gå o bli sjuk! =)

Slick på Runar och kyss på dig älskling. miss u <33

2009-06-15 @ 15:46:16
URL: http://moatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0