ZZzzZZZzzzzZZZZZzzzzZZzZz

Igår morse vaknade jag och kände att jag hade ont i halsen och hade lite feber. Tog en värktablett och jobbade. På kvällen kom smällen. Shitfan vad ont jag hade i hela kroppen och huvudet var nära att gå i bitar. Somnade tidigt och vaknade på natten, kunde inte sova efter det. Idag har jag bara legat i sängen och sovit för att bli frisk. Det har varit sådär lagomt roligt men det behövs för att jag ska bli frisk.

Aja nu ska jag väl redigera lite bilder för att fördriva tiden lite. Slänger väl upp det mindre fina resultatet här senare.

Tjohej!





Filip

Kommentarer
Postat av: Moa

Du vet att jag inte bangar!

2009-06-16 @ 15:43:52
URL: http://moatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0