Kallt och frost

Precis som rubriken säger så är det både kallt ute och frost. Det är så jävla skönt! Fyfan vad jag har längtat efter vintern och nu är den äntligen påväg. Jag ska alldeles strax ner till sjön för att ta upp den blå lilla båten ur vattnen inför vintern.

Igår kollade jag, Tobbe och Issa på Ice Age 3. Vi såg den på engelska vilket sög förbannat hårt så jag tyckte den var dålig. Ska ge den en chans på svenska sen och se om jag tycker den är bra då. Imorse kollade jag på Band of Brothers som också var på engelska. Och det var ju tur att inte det var dubbat ;) Band of Brothers är tummen upp.



Nu ska jag kila. Ma råkes.

Macka B:
http://open.spotify.com/track/02AIORl8aFTbckwidxM2Hp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0