Why do they ALWAYS trip and fall?

Igår på körlektionen gick det rätt bra att köra och hon sa att jag kunde grunderna bra. Dock var jag dålig på att kolla speglarna så idag när jag har körlektion så ska jag försöka bättra på det. Jag var ju hos tandläkaren också. Inga hål, sweet skit. Efter det gick jag och kollade jacka på Åre Skidsport. Jag fastnade för den här jackan:

Jag jobbade i ungefär en halvtimme också. Ganska meningslöst, men jag hann borra ett hål iaf! På kvällen var jag med Sassa, Pebbles, Michelle(?) och Krister. Vi kollade på One-eyed monster, vilken jag tror att jag och Krister uppskattade mest. Bra film ♥

Nu ska jag ner och äta frulle, körlektion 08.45


Kommentarer
Postat av: syrran

hejsan! malins brorsa har en likadan jacka bara så du vet!!!!!

2009-11-26 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0