Chipsådips

Martin svängde förbi för att leka med mig. Men innan han kom hit tänkte jag tömma båten på vatten. Så jag tog fyrhjulingen ner och gjorde det. Men på hemvägen så dog fyrhjulingen mitt i uppförsbacken. Så då fick vi putta upp den. Orka röra på sig.
Sedan spelade vi lite znes. Efter det så cyklade vi till affären och köpte godis, chips å dipp. Kollade på Running Scared, skrev ut daniels CV, fortsatte kolla på filmen, åt middag (skinkstek, mosade-äppel-sak, sviskon, svartavinbär-chutney, potatis, sås), spelade Quake 3, fortsatte kolla film, Martin åkte hem. Nu ska jag försöka få familjen att kolla på Transformers med mig. Dom lär ju vägra, men man vet aldrig! Dom blir nog så glada att jag vill se film med dem att dom går med på att se filmen.

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Moa

Love you kärringjävel (L)

2009-09-07 @ 10:16:14
URL: http://moatoresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0