ÖSD - ÅRE - ÖSD

idag var jag först på skolan (skittrött) åkte hem till Åre för att jobba en liten snabbis med att hålla en kurs för pappa och hans anställda ;). Hämtade ut mitt paket med kläder från Californian Roots också. Riktigt nice var det. Bättre än väntat! Trodde ryggsäcken skulle vara skit men den visade sig vara bäst (: Senare ikväll tar jag nabotåget 20 över 7 till Ösd igen. Där vet jag inte vad som händer. Får väl se lite senare. Pissväder har vi också! Satans jävla as.

ALLA borde kolla på South Park-avsnittet A Ladder To Heaven!
Ett av de roligaste avsnittet Mike och Trent har skapat. Sjukt bra humor!

Ha do YOU actually believe in the ladder to heaven?
If... heaven is an eight-year-old boy, and the ladder is my penis...

Kommentarer
Postat av: Simon

where were you when they built the ladder to heaven

2009-09-16 @ 18:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0