Tunnbröd

Kom hem från stan idag. Stannade en dag extra i Ösd för att möblera om och vara med gumman min. Möbleringen blev helt okej. Nu är det bara lite städning kvar innan det är helt bra. Det var underbart att vara med Moa. Mer sånt!

Bakade tunnbröd med Simon ikväll vilket var riktigt kul. Tyckte jag iaf. Simon var nog mest uttråkad. Men så har ju han bakat lite mer än mig också. Dock så var mina tunnbröd bra medan hans sög! ;) Fick ta med mig massa tunnbröd hem. Tack Boel!

Ska hoppa ner i sängen å drömma lite nu. Saknar snowboard. Musik. Projektarbete. Pengar. Mycket att tänka på.



My precious..

Kommentarer
Postat av: Moa

Min lilla kärring (:

Din lägenhet blev ännu mysigare och glöm inte att vi käka göttgött (Y)

Puss på dig Silip <3

2009-09-06 @ 09:34:26
URL: http://moatoresson.blogg.se/
Postat av: Simon

Du va ju duktig som satte en signatur på dina tunnbröd ;)

2009-09-06 @ 12:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0