50dagars!

Såååååå, då var det mindre än 50 dagar kvar till studenten. Dagen spenderades till en början på skolan vilket var fruuktansvärt roligt! Sen gick jag på stödlektionen och gjorde iaf klart en uppgift. Efter det gick jag å lurvan å solade, gick ut å gick å sen åtade vi lite dinner. Sedan duschade jag, åkte hem, hämtade saker och halvt sprang till Sassa, för det var stora äventyr som väntade! Det blev lite förkaka hemma hos Sassa med skönt folk och mindre skönt folk innan vi gick till O'learys. Förlåt för dissen kikksi. Det var inget inträde som vi trodde det skulle vara, vilket var skönt. Och det var fääääätt med folk där inne. Inte alls för mycket, bara så mycket så det blev stört kul. Ett jävla raveande på ovanvåningen och lite mer classic dancing på nedervåningen. Bra musik, festglada prissar och en bra spontan utgång. Jag drog hem tidigt från krogen och mözade lite med K.

Idag har jag mått lite halvkassler men annars äre fina fisken med mig. Sitter på samhälle nu och får panik över att Seery jobbar så jävla fort. höhö not. Nee nu fan satan i gatan i helvete ska jag försöka worka work.

PEEEEACE

Kommentarer
Postat av: k

HAHA oskönaste fetdissen EewwWWvvvVaAahhhhh!!!

2010-04-15 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0