Backshot mi love

Köpte blåbärspaj med vaniljsås. Hemlagat. Från ICA Maxi. Mums tyckte Filip! Kikki tyckte väl också att det var gott, hoppas jag. För tillfället sitter jag på Naturkunskapen och pratar om DNA. Amanda är så jävla skön. Lätt bästa läraren jag har just nu! Lite Tradera har jag hunnit med också!
Vecka 19 har jag ordnat praktik på WE. Vecka 18 hoppas jag att jag får vara hemma och plugga färdig allt jag ligger efter i. Vad som händer på praktiken vecka 20 vet jag inte än.
Spragga Benz: 
But from the top I can use whole heap ah different technique 
Do it hard and do it fast do it slow and do it deep 
And plus mi love fi feel mi naked batty rub up pon di sheet 
But anyway how yu get it bet yu life it ah go sweet

Lady Saw:
Nuh want nuh belly rub a dub because a backshot mi love 
Nuh want nuh kiss nuh want nuh hug because ah backshot mi love 
Das why mi prefer inna tub because a backshot mi love 
Mi nuh business if mi knee dem wan fi rub off pon di rug



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0