Coasting

Nu har jag suttit i nästan 50 minuter med projektrapport och fått till två sidor till. Det är bara en massa jävla diarré-flum och skitsnack. Men jag vet ju fan inte vad jag ska skriva så det får bli det som flyter på bara. Apropå flyt så har vi lagt ned båten i Norge nu. Schöönt! Då blir det fiske om inte allt för länge. I fredags sov kiki  hos mig och vi klev upp tidigt nästa morgon för att åka till Trondheim för att leta kostym till studenten. Det slutade med en nedrans najs kostym från Moods of Norway.
Ett par kostymskor inhandlade också innan vi får vidare till vårt hus på Fosen. Det var grymt mysigt att vara där med kikki och jag hade det fruktansvärt bra med henne och mina nyinhandlade kläder (däribland kostymen). Idag känns det som att vi mest åkt bil och tåg. Bara rest alltså. Nu har jag jobbat mig trött och ska krypa till sängs med snyggingen här. Amagad she is so het. ♥
Haregöttans hejdow!

Kommentarer
Postat av: k

DU är HET i din kostym för ett par antal tusen lappar ;) kom och lägg dig och mys med mig nu älskling! pusspuss och tack för en najs bajs helg! <3

2010-04-26 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0