ere pösk så ere

Jag kollade nyss på första och tredje avsnittet från 14de säsongen av South Park. Rykten sa att första avsnittet skulle vara riktigt dåligt och att det bara var en enda sak som var rolig, men jag tyckte faktiskt att hela avsnittet i sig var ganska skojjigt. Det tredje avsnittet var helskönt iaf. Speciellt musiken som var med! Sitter och smsar med min lilla snygging just nu och saknar henne enormt. Men vi ses snart mongo, här i min disk-ho! Voddler ropar efter mig så tänkte slänga fram en film å försöka halvt sova. Det var meningen att jag skulle vara alkischauffis inatt men jag slapp det, till priset av att vara det imorgon istället *suck*.

dags att vaska nötterna

/Phillie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0