Huvudvärk.

Vädret ute är inte superfint, men det är ändå inte roligt att sitta inne å försöka fixa nå satans jävla datorer som fungerar minst lika dåligt efter 4 timmars pillande. Inte okej! Då tänker man ungefär "NU JÄVLAR SMÄLLER DET ÄLSKLING!!". För er som sett just det avsnittet Fråga Olle så vet ni vad jag menar ;) Nu har jag gett upp och tänker göra något lite roligare. Vad vet jag inte men något får det bli iaf. Jag saknar min kikki och hoppas hon kommer till mig ikväll, men det är nog lite väl mycket begärt. Så jag hoppas hon kommer imorgon eller på fredag iaf!

It's like I'm taking five steps forward and ten steps back
tryin' to get ahead of the game but I can't seem to get it on track
I keep on runnin' away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0