Min dag idag (igår)

Jag åkte snowboard idag med Sara och Issa. Det var rätt kul att åka men jag var förbaskat trött. Efter att vi åkt ett tag åkte vi till Max å tog en burgare. sedan gick vi från byn till olympia å hämtade bilen. Då skjutsade issa hem mig så jag bytte om, tog bilen till hälsocentralen och fick veta att jag hade öroninflammation och bihåleinflammation. Men det förstod jag redan. Så nu äre antibiotika å nån kortison-nässpray som är min föda.
Efter det kom älskling!

Hela kvällen har varit helt obeskrivligt underbar med älschki♥ Vi har legat i flera timmar och bjudit på tradera. Jag blev dessutom totalägd på en aktion jag bjudit på i några dagar då mitt internet la av precis i slutet när jag blev överbjuden, så jag inte kunde bjuda över. Aja, jag bjöd på lite andra saker istället. Nu ska jag iaf sova men en sak som sitter å klämmer på min rygg. ♥

Bajs Filip

Kommentarer
Postat av: k

älskis pälskis älsklingen. våran romantiska kväll på tradera har vart underbar <3 naw på oss. nu ska vi eta frulle, possposs <3

2010-04-09 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0