My little påni

Hon har en man som fladdrar i vinden, likt en vimpel på flaggstången en dag i maj, då hon galopperar med sina muskulösa ben över den daggvåta ängsmarken i förtjusande Torvalla. Hon rör sina skrimrande ögon som en tornado för att fästa blicken på en fest där hon kan skaka sin fina bakdel till riktigt svängig musik. I samma ögonblick som hon ser en fest så rör hon sig snabbare än Tors blixtar för att galoppera över dit och börja kalasa. Hon är en riktig kalaspingla som inte har något emot att få världen att gunga av dans, men de kvällar då hon är sugen på att mysa får hon den torraste pågen-limpan med svettig ost att verka som en hummerbuffé i solnedgången i ett fjärran land. Hennes pussar får tiden att stanna och till och med Chuck Norris att falla på knä. Man skulle kunna säga att hon är guds gåva till mannen. Det är förstås min förtjusande, bedårande och alldeles...alldeles underbara! KIKKI©♥ jag pratar om.


Kommentarer
Postat av: k

dullpullen dååå, tuttinutten putten rutten.

men lilla hjärtegullis, min lilla bajamaja.

du är så nödig, jag påar mig utan dig :O kom till mig snart, jag överlever inte längreeeee :'( <3

2010-04-18 @ 00:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0