Prisa gudarna! skatteåterbäring!

Jag fick idag reda på att jag är 1000 kr rikare. Kanske inte tillräckligt för att köpa det där privat-jet:et jag vill ha, men ett steg närmare iaf!
Hela dagen har jag tagit det lungt med Kikki pga det dåliga vädret. istället har jag och Simon sökt jobb i Norge och jag har fixat med min deklaration (känner mig gammal). Sen när mamma kom hem tog jag och kikki bilen å åkte för att slänga sopor (inte oss själva). sen kollade vi på "The Hip To Hell" och JOI-hoppet innan vi körde bilen genom biltvätten. sen for vi på affär'n å handlade massa göttans som vi ska svulla nu! Det fick bli chips, dip, saft, pannacotta och marinerade vitlöksklyftor. Fan, det börjar dregla från min mun nu. Måste gå å äta innan datorn dör av fuktskador. Puss och hej, leverpastej

Bajs Filip
It ain't over until it's over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0