riverside mothufocka

När jag vaknade imorse såg jag att det var helt blå himmel. Himmel och pannkaka, det kommer bli en bra dag! tänkte jag. Men ikke! Tyvärr så blev det blåsigt och var hårt i backen. Men jag och Simon åkte lite på skutan, fick tolka gratis upp på toppen (Tack Petter!) och fikade sedan medan vi kollade lite av JOSS-åkarna som shreda på boxarna. Men det schöög så vi drog å smetade en MAX-burgare på byn innan vi åkte hem. När vi kom till mi casa så tog vi skotern ner till sjön å la oss å sov i stolarna vid båthuset. Sedan åkte vi upp, Simon drog hem å jag kegade. TACOS. Nu väntar jag på bättre tider och att jag ska skjutsa IsSa till kRoGeN.
My sex is a killa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0