snacka om nollställd

Först säger kikki att hon inte kan ringa för hon sitter i bilen å musiken är för hög. Då är hon tydligen påväg hem från Krokom. Men ack så fel det var. några minuter senare ringer hon å säger att jag ska klä på mig å komma ut för då är hon tydligen här??! Så jag klär på mig och går ut, å där står min fina lilla älskling alldeles snygg och söt. Så dår åkte vi till Max och käkade med massa 8xl-snubbar från JOSS och sedan åkte vi hem. Nu är Cilla, Patrik och Kikki påväg hem till Östersund igen och jag är påväg till sömnen. Ska upp om cirkus 2 timmar för att köra bil. Känns najs..

Jag saknar dig redan bajsmacka. Du är bra.

Kommentarer
Postat av: k

hihihihiihihhiiii jag är busig :D

Du är bättre! Jag saknar digggiiisshhhhh!! Bajsdosa <3

2010-04-07 @ 01:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0