spotify ultimate. Nya spotify är min gud.

blöö blöö blaa blaa. Sitter på stöd med religion. Skriver om RastafarI. Jag är sugen på nått, vem vet vad?! Tänker inte berätta. Du är så ful så jag vill slå dig. med en pinne. i huvudet.
Någon är sur på mig igen (surprise) och jag tänker hoppa, ner från eiffeltornet.
Fullt ös stört, snäppet värre än medvetslös snart antar jag.
Ska gå på bal med Sara Nordin. Det blir nog skoj. hoppas jag. Men dyrt. Var ska jag få pengar ifrån? Ojoj ack ack. Kvack?
Känner att det här börjar bli meningslöst. Ha en bra timme så hörs vi sen. Imorn. Om ett år. Aldrig. Kanske. Vet du? Vet jag? Jag måste plugga.
Fet sne understruken? rakt igenom


gå och dränk dig vill jag säga. Tänker inte säga det

Gå och dränk dig
Sådär, nu sa jag det. Haretare.inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0