Brev från fan

Hissmofors vare som gällde igår kväll. Fick skjuts dit av Kikkis pappa, jag kikki å frida alltså. Det var någon sorts dålig 18års-fest som självklart blev bättre så fort jag kom dit. Träffade lite folk, dansade lite men förövrigt så var festen rätt lam. Efter festen fick vi skjuts av Fridas pappa tillbaka till Torvalla där jag sov hos kikki, upp klockan 6? för att kikki skulle jobba vid 7 tror jag. När vi skjutsat henne till jobbet åkte jag hem, sov, sov, åt chips, sov, kollade film, åt kakor, klädde på mig och begav mig mot Seery och Jonas.
När jag kom med snowboard och snowboardskor till dem gick vi ut och försökte hitta ett ställe att fotografera på till vårt projektarbete, där vi ska göra stopmotionfilmer. Vi fotade i kanske 2 timmar och fick ihop rätt många bilder. Dock tror jag filmen blir jävligt kort ändå. Men när vi var klara skulle jag hem å packa för att sedan ta en buss hem till Åre. Trodde jag..Det gick så klart inga jävla bussar! Så fick jag gå hem till lägenheten SJUUKT äckligt fort..Väl hemma träffade jag kikki som hjälpte mig packa fort. Sedan hoppade vi in i kikkis bil å åkte till tåget. Där fick jag ett underbart hejdå av kikki :) ♥
Förresten var du sjukt fin i fredags kikki kool.
Nu ska jag snart äta middag. Det blir fjällfisk (öring jag å tobbe fiskat).  Jag ska försöka skriva mer ikväll, så titta förbi igen om ett tag!
tjaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0