I have a confession to make

Precis som titeln säger, så måste jag erkänna en sak..Jag är inte så jävla cool/tuff/häftig/frän som det kan verka på mig.. Det är bara jag som låtsas vara någon jag inte är. I själva verket är jag så jävla mycket bättre än jag verkar. Men man vill ju inte att folk ska ta livet av sig bara för att de är sämre. Så, nu har jag erkänt. Skönt att lätta på hjärtat.♥
Så vad gör jag just nu? Jadu, det har jag inte den blekaste om. Jag SKA väl egentligen jobba med naturkunskapen men det går åt helvete. Erytrocyter är inte så fruktansvärt roligt att skriva om som det låter. Amagad jag är så bra. Jag sitter istället och lyssnar på musik som ger mig öronorgasmer.
Nu äre dags att byta låt. Så, nu är det gjort.
Det var en gång två runkande narkomaner och en spruta

Ikväll är det hundradagars och Simon kommer till stan och ska sova hos mig och Klitoristina. Det blir 100dagars på Marité med Günther! Awesome(precis som mig)! Nu ska jag låtsas jobba lite till innan jag tar rast, igen.
Piizz awt howmi



Kommentarer
Postat av: k

Du är den falskaste, elakaste, dummaste, idiotiskaste, fettaswesomedummasre och allt som finns i hela världen! jag kommer aldrig förlåta dig!

2010-02-24 @ 10:18:20
URL: http://lalallala...ken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0