Men grina rå!

Ja nu äre dags för nån sorts hemmafest med kikki. Ska vara nykter och försöka stå ut i några timmar ;) Sen blire hem å sova!
I onsdags var det som sagt 100dagars och jag var på Marité och rockade loss med Günther! Det var en jävulskt annorlunda kväll med massa roliga/konstiga inslag. Det började hos Pontus Rybecker för att sedan gå hem ett tag, sedan till sassa, vidare till Niklas och Viktor, tillbaka till sassa, till Viktor å niklas för att märka att de dragit på krogen och sedan gick vi till Marité. Förresten så var Pontus med mig in på toan när jag slog en sjua. Han var så jävla pissnödig att han ställde sig i badkaret och pissade. Haha det är humor!
Väl på krogen vare en jävla massa dans, folk, kompisar, nytt folk, simon blev utslängd, Megnér med, Mackedonken för att pressa ner två vidriga cheeseburgare, taxi och sedan sova. En helt totalt lyckad kväll måste jag säga!
Nu äre lite halvbråttom, kikksan är stressad och glad mot mig. Pusspuss!
K är cool

Kommentarer
Postat av: k

my love, nykte? tjena mittbena!

alltid lika glad och måste alltid kommentera din blögg, heeeeheee.

kool

2010-02-27 @ 17:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0