B-b-b-b-b-b-bassss?

*Pust* *Stånk* *Stön*
Ungefär så lät det när jag var ute och tvättade bilen och polerade den, så mycket jag hann vill säga. Tvättade riktigt noggrant och polerade lite lite av bilen. Ska fortsätta tidigt imorgon för att hinna klart innan fredag då jag och kikki tar bilen till SUNDSVALL. AWESOME!

Där ska vi bo på hotell, supermysigt.
Idag har jag sökt jobb på lite olika ställen och när jag väl skulle hem, med pappa, så hinner vi åka ända till Trångsviken innan pappa kommer på att han skulle kolla på åkgräsklippare när han var i stan. Så då var det bara att vända igen. Fick iaf en french påväg tillbaka! ;) Nu spelar jag in musik från Spotify för att ha när jag å lurvan åker till S-vall. Men ska la sova snart kanske? Eeeelleeeeh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0