Studenten 2010

Som sagt, min student var helt fantastisk! Hade så jävla roligt tillsammans med flickvän, klasskamrater och andra vänner. Sjukt lyckad student! Finfina presenter och allt var helt underbart. Hela sista veckan var full av fulla, festande, glada och lyckliga studenter. Började på måndagen med Körfältsgrillen 2.0 som var helt urspårad. Dagen efter det var jag på Österäng om jag inte minns helt fel. Sedan dagen efter det var jag på Österäng igen. Jag är iaf säker på att jag var där på onsdagen :) Mösspåtagningsbalen veckan innan, bajj de wäjj, var grymt rolig den med. På torsdagen pyntade vi vårat fina flak.

Sedan på fredagen:
Vaknade, duschade å dressade upp. Mötte Jocke, körde bil hem till Victor där vi fortsatte fixa flak och champagnefrukost. Champagnefrukosten blev riktigt riktigt lyckad med musik, champagne, snittar, jordgubbar, vodkamelon, ananas, öl m.m. Därefter gick vi till församlingsgården för avslutningsceremoni. Blev lite sång, betygsutdelning och stipendium. Gick ut på trappen, mötte familj och flickvän. Fick en KRONAN-hoj! Grön och fin. Får se om jag pimpar den eller om den får fortsätta vara i originalformat. Efter det skyndade jag iväg till Victor igen där det var dags för flakåkning. Det var seriöst det en av de roligaste sakerna jag har gjort i hela mitt liv! Vi hade grymt bra högtalare vilket gjorde allt lite roligare. Sedan blev det middag på Marité med familj samt moster och hennes man. Sedan åkte jag till lägenheten å träffade Kikki för att sedan få skjuts av Pontus Öhnström till Kikki så jag kunde hämta nya kläder att ha på kvällen. Sedan blev det PARTY PARTY PARTY med skönt folk. Hade en grym kväll/natt med kikki, hörnfeldt, björk mfl. Rådhustrappan var full av fulla sjungande studenter.
Lördagen:
Dagen efter studenten åkte jag, kikki å tobbe hem med min bil hem till mig. Där var det studentbjudning eller whattafck det nu heter. Hade det riktigt skönt och totalnöjd efter gårdagen, fick massa fina presenter och mådde gött. Fick halva min bil i present! Plus saker till bilen, t.ex. wonderbaum, tvättsvampar, bilwax, bogserlina m.m, lasse åberg-glas, skål, spritmått, presentkort och annat gott! Ruskigt god mat var det och sen kväll med älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0