Cyberheaven

Många lektioner man har i skolan är så fruktansvärt överskattade då man inte gör ett skit, inte lär sig ett skit å inte bryr sig ett skit. Så känner jag inför ungefär 80% av alla lektioner jag har just nu. Jag trodde aldrig jag skulle bli såhär le på att vara på skolan som var så jävla rolig hela 1an. Nu är det totalt värdelöst att kliva upp på morgonen. Jag ligger efter i vartenda ämne och av någon anledning bryr jag mig inte?! Någon annan som känner likadant?
Nu sitter jag och skriver om Kristdemo-dumihuvet-kraterna och deras politiska idéer om ett bättre samhälle (vilket de aldrig skulle lyckas med). Helt totalt värdelös politik de för och jag håller på att spricka av aggressioner just nu. Jag har nyss gjort ett prov i projekt och företagande där jag skrev typ 5 sidor på 40 minuter, jag blev anfådd för jag skrev så mycket. Det kan inte vara hälsosamt. Tillslut hade jag så ont i mitt mongisfinger att jag gav upp å lämnade in pappret. Tror fan jag må operera finger-fan.
Efter skolan ska jag på gymmet, hoppas jag orkar gymma utan mat i magen. Jag har ju dessvärre inte råd att köpa mat eftersom jag har 102 kr kvar på mitt konto..känns bra! ♣
Saknar kikki lite. Vill slå henne, misshandla min kvinna! ♥ Kvinnomisshandel är underskattat tycker kikki. Hon gillar det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till er som läser detta inlägg!

Det är Filip som tycker att kvinnomisshandel är underskattat. Han skrev bara så här för att folk inte skulle börja hetta på honom, utan att dom hettar på mig istället. Snäll boyfriend man har..

2010-03-25 @ 07:54:51
Postat av: Filip

Nä nu förstår jag inte vad du menar! :O

2010-03-25 @ 12:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0