Dagen innan blodbadet

Återigen befinner jag mig hemma hos min älskling♥ Vi har nyss ätit pannkaka och nu tänkte jag skriva lite på bloggen. Vem vet, jag kanske kommer läsa det här om något år?
Imorse vaknade jag med feber, igen. Gick till skolan iaf för att göra klart iaf lite av alla j*vla uppgifter vi får hela jävla tiden. Ha naturkunskap och gjorde inte ett piss, som vanligt. Men då bestämde jag mig för att gå på stödlektionen för att arbeta lite. Jag trodde inte jag skulle klara av att koncentrera mig på uppgifterna men det gick bra. Fick till 3 eller fyra uppgifter. Det var ch00kt naiz.
Efter det träffade jag klikkilikki å satt å väntade på henne medan hon gymmade (jag är ju sjuk så avstod träningen). Fick även massa geléhjärtan av henne i en hjärtförpackning. Du är så sötkorv din lilla potatis♥



Nu ska jag vänta på kiiiiiks så ska vi ta bilen hem till mig å hämta saker så ska jag sova här. Imorgon ska vi på loppis! Ska köpa nått gammalt trasigt å rusta upp det. Kan bli roligt! :) Det är iaf underbart med lov och jag ska ta det lugnt, plugga och jobba det här lovet. Blir nog knappt någon snowboardåkning alls.
Nu blir det nog lite mer plugg. Eller sova. Eller bara vara.. (blir nog facebook).

It's a pity.. such a pity

Marlon Asher – Ganja Farmer

Kommentarer
Postat av: Simon

Godis på en onsdag!? :O klart du ska åka snowboard din tönt.

2010-03-31 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0