GH i Toris

Ännu en skoldag avklarad. Knappt, men det gick! Hade sovmorgon, började 12.15 med en skitlektion. Gjorde inte ett piss under hela lektionen och gick därifrån kissnödig å trött. Gick på stan en snabbis med kikkis å träffade T to the bias, gav honom ett papper. Sen åkte jag hem till Cilla å käkade piiiizzahhh. Nu sitter Gris-Stina och Sill-fitta å spelar Guitar Hero. Jag får inte spela för dom klarar inte av mitt motstånd, lite för episk för dom helt enkelt.
Om ett tag ska jag väl hem och vem vet vad som händer då. Ska iaf prata med Jenny, se vad hu hitt ut på!
Bara 4 dagar ungefär innan kryssningen..Med Beachparty som tema. Blir nog schoooockt nachjs.
Skriver l8er. tuff life

Kommentarer
Postat av: jenny sellsve

Vi får prata sen, det blev ju lite hastigt nu :(

Får jag tid imorgon så hör jag av mig :)

2010-03-01 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0