@ gris-stina's smaaaala crib!

Just nu vill jag smeta ner en feeeeeet börjare i min mojsiga mage. men allt jag får är huvudmassage av kikki..det är ju visserligen inte ätbart, men underbart ändå! Snart ska vi ge oss ut på promenad i det fina vädret som inte verkar vara fint så länge till. fisk.
Hela dagen idag har halvt sugit för att jag suttit inne i det här fina vädret och försökt arbetat med skolarbete, vilket inte har funkat så bra.
Nu blir jag ihjälslagen av k's little brother för han inte vill att jag ska pussa kikki. Jävla pussHitler. Jag måste tyvärr kapitulera och fly fältet. Over and out. 

Kommentarer
Postat av: the one and only k-bulle

amagad, vad söt jag är. naw!

Du med, lite :)

Hehehehehehhe, ska vi gå och göra någonting eller ska du glutta på det här om man får fråga ? :P

Fast egentligen är H M ganska bra :P hehe :D



Hane <3

2010-03-02 @ 17:12:34
URL: http://kikken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0