Hej igen

Nä ja nu jävlar fan vare länge sedan jag skrev något. Hur kommer detta sig då? Vad har kungen haft för sig? Jodu såhär ligger det till: Jag har varit på studentkryssning vilket var det roligaste jag någonsin gjort. Det var bara massa fzzt och skönt folk blandat med mindre skönt folk. Skönt tax free okshå. Efter kryssningen blev jag sjuk (jag var sjuk innan jag åkte) och har legat sjuk hela sportlovet tillsammans med kikki här hemma i Åre. Efter lovet blev det skola vilket inte direkt har gjort mig friskare. Nu orkar jag inte skriva mer om mitt tråkiga veckodags-liv eftersom jag är för coolish för sånt.
Idag har varit en sunkig skitdag. Men imorgon får jag svulla ballerina kladdkakor som jag köpte idag! Jag och kikki får nämligen bara äta onyttigt på dagen efter fredagen, vilket råkar vara en lördag denna vecka. tralalal nu ska jag sluta skriva innan jag dör av motion.
hej då bu bä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0