Lördag

Igår, fredag, var jag och kikki på en hemmafest i Torvalla först där det inte hände speciellt mycket. Efter det drog vi till körfältet där det var nån som hyrt lokal. Men först när vi kom dit var det äckligt mycket folk för en sån liten lokal och nästan inga var där för att festa, bara för att dricka kändes det som. Det var dessutom inte alla som kom in. Men det slutade iaf med att vi drog hem och sov för att det inte hände nått kul och polisen kom plus att Fältis var där.

Idag är det lördag, vilket betyder att jag å kikki får svulla onyttiga saker eftersom vi inte äter något (nästan) onyttigt under sön-fre. Så vi har käkat lite godsaker å tänkte kolla film men voddler fungerar inge bra så det sket sig. Nu är kikki å pratar med sina päron å jag ligger här. Nu ska jag sova. ____GNATT____

Kommentarer
Postat av: K

Älsklis, vi skulle vart hemma igår istället. Meningslös kväll va det iaf!

Men mys med dig, pusspuss.

Kom snart tillbaka till mig! Ses imorgon hoppas jag bejcon :) <3<3

2010-03-27 @ 15:16:52
Postat av: k

Jag saknar dig älskipälski :( <3

2010-03-27 @ 16:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0