Min dag idag, lördag

Min dag idag har varit helt underbar med gumman♥ Riktigt jävla mysigt har det varit! Vi har svullat godsaker och bara legat i sängen å haft det mysigt. Sovit har vi också gjort :) Sedan åkte jag hem å träffade Jacob (mmmm bejkon!) på tåget. Kan inte säga annat än att man saknar den grabben å allt hyss vi haft för oss. Kom iaf hem till ett par riktigt sura päron! Åt lite, kollade lite filmer inspelade när jag var jätteliten, duschade å la mig här. Nu ligger jag å lyssnar på musik, lägger till lite ny musik å funntar på att sova strax. Saknar dig K♥ du är mitt äckel, som spottar mig i ansiktet. Kvinnan har ju problem! :)
-Du är knäpp!


http://www.geekologie.com/2010/03/when_youre_really_in_love_baco.php
Jag ska ge dig en sån där lurvis!


Nu ska jag försöka sova tror jag! Ha det bra.
Fet jävla love to you!

Kommentarer
Postat av: k

Naw, lilla gubben.

Du är också knäppis :)

Ett helt lov med mys pys väntar :D

love love love love love <3<3

2010-03-28 @ 06:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0