rudebwoay

Pappa och mamma var ute i helgen och pimplade vilket resulterade i 3 rödingar, varav en av dem kom i min ägo. Den har jag alltså ätit idag och den smakade mycket mycket bra! Har idag gjort prov på projekt och företagande och även försökt arbeta med samhälle på stödlektionen (ganska efterbliven är jag). Efter det drog jag och kikki på gymmet där jag tog det ganska lungt på löp- och cykelmaskinerna eftersom jag varit sjuk. Men det var skönt att komma igång igen. Efter det kom jag hem och fick panikanfall över mitt PA. Så där låg jag med ett stycke köttbit kallat kikki bredvid mig å försökte komma på idéer till en stopmotionfilm, men det var ganska mycket stop i motionen i min hjärna just då. Nu är jag hemma hos lurvan och ska sova (redan) vilket ska bli skönt med tanke på john blund som försökt tränga in i min smarta hjärna sedan klockan 8 ungefär.
Dags att ta ur linser m.m.
wha gwan?

Kommentarer
Postat av: E

What's going on ? hehee

2010-03-25 @ 14:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0