Where is the love

Länge sedan jag var såhär trött. Nu äre fan dags att sova! men först ska jag å kikki fixa hennes säng å hon ska tydligen störa mig med den där idiotiska dammsugaren! Nu vill hon ha hjälp också. Aldrig är hon nöjd! Jag har ju hjälpt henne äta tacos, räcker inte det? damn you
Idag har det varit sjuuukt segt att jobba med tanke på att det var typ säsongens bästa dag i backen enligt flera källor. Jag jobbade iaf med Anna Hagström och Joanna Kemdal vilket var betydligt roligare än sist jag jobbade, då jag fick jobba med nån torr jävel. Skyndade mig hem efter jobbet å tog 5-bussen med sassa. Bussen missade oss å vi fick hoppa på nästa buss som kom, skälla på den busschauffören att förra bussen missade oss, vilket gjorde att busschauffören ringde den efterblivna chauffören och sa åt honom att vänta i järpen. Så vi hoppade på bussen där å åkte sen till ÖSD där jag träffade Kikki, sen åt vi tacos å nu ska vi städa lite på hennes rum.
Nu startade hon dammsugaren så nu hör jag inte mina tankar vilket stör min awesomeness, alltså måste jag sluta blågga. Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: superkinky

Det är inte lätt att vara jag, jag är så jävla snygg!

2010-03-21 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0